Gwarancja

Warunki gwarancji

Czas trwania gwarancji na produkt:

Nowy toner/tusz - 24 miesiące

Nowy pozostałe - 12 miesięcy

Po ekspozycyjny - 12 miesięcy

Używany - 12 miesięcy

Części - 6 miesięcy

1.RE-DRUK Mariusz Klinkosz z siedzibą Kiełpiny 6, 13-230 Lidzbark zwany dalej "Gwarantem" udziela gwarancji, że produkt jest wolny od wad materiału i wykonania tylko na terenie Polski. Zgłoszenia przyjmujemy od 8-16 w dni robocze

2.Gwarant zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad produktu poprzez jego naprawę lub wymianę. O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant. Czas trwania procedury gwarancyjnej nie powinien przekroczyć 14 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu.

3.Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.

4.Firma RE-DRUK zastrzega prawo do naliczenia opłat za przechowywanie nieodebranego sprzętu z serwisu po 30 dniach od poinformowania klienta o możliwości jego odbioru w wysokości 10zł/dzień.

Gwarant zastrzega sobie prawo do odmowy serwisu gwarancyjnego w przypadku:

5.Uszkodzeń powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych nie zalecanych przez sprzedawcę lub producenta.

6.Uszkodzeń mechanicznych oraz tych powstałych na wskutek zdarzeń losowych (pożar, zalanie, przepięcia) lub np.. korozję, brud, piasek, kurz.

7.Niewłaściwego zapakowania przesyłki wysłanej do serwisu w celu naprawy gwarancyjnej.                                                                                                                 

8.Gdy materiał eksploatacyjny toner/tusz:
- jest po gwarancji - posiada uszkodzenia mechaniczne- jest pusty/zużyty
- w których stan medium drukującego jest poniżej 30% 

Realizacja gwarancji

9.Klient zobowiązany jest do kontaktu telefonicznego bądź mailowego ze sprzedawcą w celu weryfikacji faktycznego stanu sprzętu.

10.Klient jest zobowiązany do dostarczenia sprzętu do serwisu oraz jego odbioru. Ewentualnie odbiór i dostarczenie sprzętu może odbyć się transportem gwaranta po jego opłaceniu przez klienta (20zł w każdą stronę)

11.Za nieuzasadnione skorzystanie z serwisu klient może zostać obciążony kosztami wysyłek w obie strony (20zł w każdą stronę) oraz kosztem diagnozy (50zł).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl